28.2.11

Tom Joule till Sverige


Någon som hört talas om Tom Joule? Jag såg precis att dom skall slå upp portarna till en egen flagship store på Biblioteksgatan i Stockholm till våren. Sedan tidigare finns två butiker i södra Sverige men också en hel drös i utlandet. Jag tror att jag har besökt deras butik i London tidigare, och där var det mysigt värre! Härligt inrett med tunga mörka färger och träslag. Kläderna och stilen för tankarna till amerikanska Abercrombie & Fitch, och även om det kanske inte riktigt är min stil längre så finns det absolut fina basplagg och annat snyggt jag mer än gärna skulle lämna butiken med. Kan tänka mig att deras barnkläder är hur fina som helst också. Lovar att spana in och rapportera när portarna slås upp!

4 kommentarer:

Pia sa...

Jag har aldrig hört talas om Tom Joule förut, men jag kommer garanterat att planera in ett besök nästa gång jag kommer till Stockholm! Jättefina kläder!

Sandra drömkaka sa...

Vilka härliga lantbilder, jag får riktigt stor sommarlängtan av dem :) !

Unknown sa...

Rabbit is absolutely amazing.

Nanna sa...

Tom Joule har snygga kläder men min favorit är Abercrombie :) Sen de öppnade i Köpenhamn så har jag o min sambo varit där mer än en gång :P