26.11.10

Svenskt, elefanter och Manhattan..

Åh vad jag blir sugen på att köpa hem allt möjligt från Svenskt Tenn när man ser dessa bilder! En fantastiskt förbättring på deras hemsida med många fina bilder som inspirerar och skapar ett ordentligt köpsug. Vet inte om jag helt missat något eller är deras webshop ny? Nu råkar jag bara bo ett par tunnelbanestationer ifrån deras butik, men känslan av att kunna klicka hem något då och då är inte dum!
 
Det här med Svenskt Tenn går inte hem hos alla har jag förstått. Antingen gillar man det eller så hatar man det. Har jag rätt? Själv är jag överförtjust i Estrid Ericsons elefantmönster och har det lite här och var i lägenheten. Mönstret med Manhattan har jag på Smålandskassen och sminkväskan. Jag tycker att alla deras varor passar alla stilar och åldrar på något sätt. Man väljer ut sina favoriter och lägger till i sitt egna hem på sitt alldeles egna sätt.. Har jag rätt eller försöker jag bara övertala mig själv och plånboken att göra ett besök där snart igen?

Tyck till nu - gillar eller ogillar du?
(Bilder och inspiration hittas här)

4 kommentarer:

Ullis sa...

Härligt, tycker jag!

Casa Loda sa...

Jag gillar :)
Har inget hemma själv men funderar på att klicka hem ekollonvasen, tycker den är så fin!
/Annika

Sofia-Tingelings sa...

Jag fullkomligt älskar de här bilderna. Två av dem ligger redan i min inspirationsmapp.

anette sa...

Helt i min smak! Har några elefantkuddar och är sugen på fler kuddar i andra mönster. Ska även hämta mina ekollon-vaser på posten idag :).