13.9.10

Idag är det riktigt höstväder ute! Regn, rusk, grått och mulet. Grått är det förresten inomhus också! Grå betong för att vara exakt. När jag flyttade in i min lägenheten ställde jag alla betongföremål på fönsterbrädan för att jag var rädd att dom skulle gå sönder om dom låg kvar i lådorna. Nu har jag bott här i snart sex månader och allt står kvar på samma plats! Äggkopparna har jag i köket men ibland får dom agera skål för smycken på fönsterbrädan..
  


Jag älskar verkligen den här skålen med lock som ser ut som ett mänskligt hjärta. Den är så läskig så den blir fin på något vis... Alltsammans är tillverkat av Tove Adman.

4 kommentarer:

Skatan sa...

Betong går inte av för hackor. Gillar verkligen det materialet och har försökt leka in det lite varstans...

Regn och rusk hos er? Sol och värme här i norr. Förvånandsvärt varmt! Märkligt...

Trevlig kväll,

Anna

sophia sa...

Betong är verkligen en favorit. Drömmer om en rå betongvägg en vacker dag. Sol och värme låter skönt, här har regnet öst ner i omgångar idag. Skönt! Ha en trevlig kväll du med..

Rose Garden Malevik sa...

Underbara bilder,,,,,,Betong e fint :)
Ha det gott
Håkan

Lysande ögonblick! sa...

Men verkligen. Hösten är här. Så himla vackra betongprylar. Förstår att du har dem framme och samlade.