5.9.10

Djurkrokar

Avslutar helgen med några bilder från Anthropologie. När jag besökte deras butik i New York för första gången trodde jag att jag dött och kommit till himmelriket. Det är saker överallt, från golv till tak! Man kan titta runt i evigheter och ta god tid på sig att välja ut vad man vill köpa med sig hem. Just handtag, knoppar och krokar är något dom alltid har mycket av. Hur söta är inte dom här krokarna?
Hoppas ni har haft en bra helg... Hoppas också att Anna k börjar friskna till så att vi kan hitta på massor med skoj här på bloggen nästa vecka!

5 kommentarer:

Skatan sa...

Hej och godkväll!

Coola krokar för coola bruttor?

Sov gott :)

Anna

Lysande ögonblick! sa...

Åh, ugglekroken var verkligen gudomlig. Jag samlar ju på ugglor. Underbara!

ha en härlig måndag!

Therese sa...

ÅÅHHHH; JAG ÄLSKAR ANTHROPOLOGIE!
Har kroken med ugglan och kroken med rådjuret hemma, om du kollar på bilder av sovrummet i kategorin "hemma" så borde du hitta dem :). Jag dog också när jag var i deras butiker i New York. Mannen suckade och fick hämta mig varje gång jag varit där inne för länge haha
Nästa vecka ska jag till London, undra vart min reskassa kommer att spenderas ;)

sophia sa...

Skatan: Ja det kanske man kan säga! Coola är dom hur som helst.

Alexandra: Jag är också väldigt svag för ugglor och har upptäckt att det nog blivit en liten samling här hemma! Hoppas din måndag var bättre än min ;)

Therese: Gud vad avundsjuk jag blir på dig. Har aldrig besökt butiken i London, tänkte försöka klämma in det till våren. Hoppas du får med dig ett härligt lass hem. Trevlig resa!

Charlotta Ward sa...

Underbara! Anthropologie is a godsend!! Och ger naturligtvis annu en bra ursakt for att aka till London.. !! Har du varit i deras nya butik dar?

Kram x Charlotta