25.8.10

På soffbordet

Om det finns en dagsaktuell trend i bloggosfären just nu så är det hösten. Med kylan, regnet och rusket som drog över landet kom hösten. Och jag kan ju inte vara sämre, så här kommer mitt första höstinlägg :) . Det bästa med hösten är att man "boar" in sig, sveper om sig en fluffig filt och parkerar sig i soffan fram tills vårdagjämningen kommer. Det här är några saker som står på soffbordet, nära till hands;

En hög tidningar som jag borde läst för länge sen...
   
Ännu en brevpress, den här från Zetas.
  
Och det bästa av allt med hösten, ljus, ljus och ännu mer ljus!

Vad har du på ditt soffbord?!
lantliv i stan - en inredningsblogg

3 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh så fina ljus! Jättefint! Ja nu är det verkligen höstigt, gjorde äppelpaj igår - visserligen på köpta utländska äpplen men ändå. På vårt soffbord står just nu bara en ljuslykta, laptops och en röra allehanda småpryttlar.. hmm. får höststäda snart! ;-)

anna k. sa...

Josefin: 39 pix (tror jag) på Ikea gav jag för ljusen. Doftar gött av persika!

Jag har minsann tänkt på dina tips :) och i går började jag på att styra upp vardagsrummet lite; köpte in lite korgar till soffbordet där man kan slänga ner alla de där pryttlarna som, på något magiskt sätt, hamnar på soffbordet!

Prydlig = mitt nya jag (haha) !

thelifeofanna sa...

På mitt soffbord finns såklart blockljus :) ett "måste" nu i höst