1.3.10

På sjukbädden intet nytt

Segdraget det här. Är fortfarande förkyld, men nu lyckas jag iaf ta mig från sängen in till köket utan att bli vimmelkantig. Det enda positiva med att ligga sjuk är att man har en massa tid till att läsa. Jag har plöjt igenom igenom en massa böcker av Michael Connelly och allvarligt, finns det något bättre än mordgåtor när man behöver lite förströelse? Hela serien med Harry Bosch är mycket läsvärd om man gillar deckare. Nu har jag nog snärjt in mig för hur ska jag göra en naturlig koppling mellan deckare och den här tekannan från Anthropologie? Jo, läsning innebär ju en massa te förstås. Jag lovar att tedrickandet skulle bli mycket roligare med en sån här hysterisk kanna! Den är så fulsnygg att jag inte kan bli annat än kär!!

16 kommentarer:

Mot nya äventyr ! sa...

Tack o lov att det finns böcker !
Min man och jag älskar att läsa ! Har inte läst ngt av Michael C.
Ska kolla dom böckerna. Tack för tipset ! ...och krya på dig !
Kram , Helen

::fina:: sa...

Stackare som är sjuk! Uh jag var hemma från jobbet i 2,5 veckor med en hiskelig förkylning för ett tag sedan - inte kul alls! Hoppas du snart mår bättre, tur det finns bra böcker!
~Josefine

Nilla sa...

Krya på dig!

Min plats i solen sa...

Hoppas att du mår bättre nu? Javisst är det härligt med böcker och jag kan bara hålla med dig om att deckare är perfekt då man är sjuk. Precis vad som behövs för att hålla hjärnan igång. ;)

Och vilken läcker tekanna! :) Förhöjer ju vilken testund som helst!

Trevlig söndag!
Kram Lotta

erica sa...

krya på dig! Här hemma är barnen sjuka och jag börjar få ont i halsen...=(

kram erica

-en annan inredningsbloggare

ps: jag har börjat skriva om annorlunda inspirerande hem och byggen, först ut är en lyxyacht...ds

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka läckra glasfat och muggar du tipasr om nedan, bädda ned dig nu o krya på dig!

Mari, fd guldkant på livet

Fröken Machuna sa...

Säger som Helen. Tack och lov för böcker. Böcker är mina älskare så är det bara. Hoppas du kryar på dig.

Och jag håller med dej. TE kannan är verkligen fulsnygg. Man kan inte bestämma sig om man tycker den är ful eller snygg :) Och det är ju faktiskt det som är charmen med sånna saker.

Titta gärna in hos mig. Jag är ny här i blogg världen.

Fröken M

Anonym sa...

usch för att vara sjuk! Det är samma här... riktigt bondförkylning och nu är lillprinsen också hostig :(

Krya på dig (och mig :) )

Kram pernilla

Unknown sa...

Älskar!
Älskar i o f ALLT från Anthro ...

Minna Mercke Schmidt sa...

nu hoppas jag verkligen att du snart är uppe på benen igen! Fast att läsa böcker..det saknar jag. Just nu däckar jag direkt o det bli inget av att läsa böcker, t o m en novell är nog för lång.. Stor stärkande kram, Minna :)

Lina sa...

Här kommer en varm krya-på-dig-kram och ett tack för en finfin blogg. Gillar, men är dålig på att kommentera!

Kram

Gypsy Purple sa...

Wishing you a happy and blessed Easter! xx Gypsy Purple

Lysande ögonblick! sa...

Haha. Håller verkligen med, fulsnygg är fina grejer. Krya på dig!

Krutrut-Lisa sa...

Du har en fantastiskt inspirerande blogg. Tack för den!

Kram LISA

Malin sa...

Läcker tekanna! Du har en väldigt fin blogg!

Johanna sa...

Den tekannan ger habegär!