14.2.10

Alla hjärtans dag

I dag firar vi kärleken, och för mig finns det inget vackrare, än att fira detta än med ett bröllop. Du står framför era vittnen och lovar dig själv och din partner att göra allt du förmår för att få kärleken att överleva alla de hinder ni tillsammans kommer att möta. I nöd och lust helt enkelt. Och för mig är kärleken självklar, man+kvinna, kvinna+kvinna eller man+man. Så länge två personer känner innerlig kärlek till varandra, vad kan vara fel?

I dag firar jag med min älskade man, tack
kära du - du är mitt enda, eviga, hjärtas ljus!

Bilderna kommer från Once Wed - här finner
du sagolik inspiration till ditt bröllop eller fest!

6 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Kärleken är störst! Jag håller med dig.
Tack för att du kikade förbi... det var allt för längesedan jag var inne hos dig. Jag är ingen duktig bloggerska så tack för titten.
Önskar dig en bra start på veckan som kommer.
Ha det bäst!
Liv

anna k. sa...

Liv: Jag kan bara instämma, kärleken är störst! Det är alltid lika roligt att kika in hos dig, när själen är lite frusen finns det inget bättre än att se på blommor! Ha en fin vecka själv Liv så hörs vi snart igen!

Mäster Henrik sa...

att bli älskad är stort
bara att älska är större

anna k. sa...

Henrik: Åh, precis så är det ju!

Mot nya äventyr ! sa...

vilken fin blogg du har ! många fina bilder ! det är så roligt att kunna "titta in" på alla dessa fin bloggar som finns. jag har precis startat en egen , trots att jag e så oteknisk som jag är ! :-)
Välkommen att titta in hos mig.
helenshantverk.blogspot.com
Varma hälsningar , Helen

anna k. sa...

Helen: Vad kul att du börjat blogga! Och du, man behöver inte vara ett dugg teknisk, det är det fina med Blogger tycker jag! Hör av dig om du stöter på nåt problem, jag kanske kan hjälpa till!?