24.11.08

Bloggkoma

Helt plötsligt så var det sååå trögt, bara tanken på att blogga gjorde att jag inte ens orkade slå på datorn när jag kom hem. Efter några dagars funderande kom jag på att jag nog hamnat i en bloggkoma eller nåt... Men nu har jag kommit till punkten att "nu får det vara nog med velandet", knäpp på datorn och börja blogga för 17 gubbar! För det är ju så, det är ju för kul för att låta bli - eller vad säger du?!
Nåja, hoppas att ni har det bra därute och att ni börjar drabbas av julbacillen! Här hemma hade vi en liten "förjul" i helgen och slet fram julpynt, adventsstjärnan och ljusslingor. Jodå, vi laddade till och med upp med lite julmusik med :)

Underbara juldekorationer från danska TrendKompagniet

15 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Riktigt najs pynt! :-)

Kram!

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka! :-)
Snyggt pynt.

Johanna sa...

Hej
Hade gäster på besök i helgen som påpekade att de också hade börjat julpynta. Jag tyckte själv att jag bara hade smygpyntat utan att det skulle märkas...
/ Johanna

n o r d i n g å r d e n sa...

Å herregud, här var alla julkulor och julgubbar i ett och samma inlägg!!! : ) Ta dig i kragen, vi behöver dig!!!!

Ja, i dag har vi också spelat julmusik, jag ger mina julmuskitips på sidan av min blogg, och å har vi satt upp utegran med belysning OCH så har jag målat en gammal ljusstake vit!! Vi jular vidare... och i morgon komer radion och intervjuar mej, ve o fasa...

n o r d i n g å r d e n sa...

..jag ber om ursäkt för min stavning )

Unknown sa...

Nydelige madonnaer vilket utvalg.
Julekulene er også vakre. Hyggelig blogg du har, jeg har lenket til deg.
Klem...Ellen

marianaskeramik sa...

fint julpynt!! jo visst kan man hamna i träda någon gång men det är nog bara att göra som du=PÅ DET BARA!
ha de gott
marianaskeramik

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh vilka härliga bilder du visar, helt i min smak...
Kram Linda

Boktokig Eva Boström sa...

Jag har inte pyntat än, fast det står en tomte på skänken eftersom jag köpte den i helgen och det är ju dumt att packa undan den när man ändå ska ha den framme om några dagar!

Skönt att du lämnat bloggkomat bakom dig!!!

Anonym sa...

Oj vad mycket fint du hade på bilderna. Madonnorna var gudomligt söta. Jul pyntet som hängde och väntade på julen var så blänkande vackert.

Kramar @nette

sara sa...

Mmm så fina julkulor! Blev sugen på att klä granen på studs, men det kanske är att ta i lite...

En inredoholic sa...

Vilket fin fint pynt! Börjar bli lite sugen att pynta här hemma nu.

Kram och ha en underbar första adventshelg.
Jannice

Tulipa sa...

Hej!
Jag tyckte väl att det var tyst och stilla här på bloggen...Kul att du "vaknat till liv igen"!
Det händer ju då och då att det pausas och en del slutar...jag har inte hållt på så länge, men visst förstår man att det går upp och ner som med allt annat i livet!
Kram Tulipa

Vit Gladiolus sa...

Uj så vackra kulor!
Kramsiar

Gårdsromantik sa...

Visst har bloomingville mycket fint!

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud