22.10.08

{Webbutiker} Elton Gallery

Jaha, efter mycket möda och tankekraft står man där med nyinrett rum och sen då. Vad ska man ha på väggarna!? Här hemma sitter det bara uppe två tavlor, resten av väggarna gapar vita. Nog för att man stått på Ikea och tummat på någon av deras bilder men.... nääääee. Att hänga upp en bild eller en tavla är ju en slags programförklaring av en själv, vem man är helt enkelt. Nog för att jag älskar Ikea men det är väl liksom inte riktigt hela jag :) När jag närmar mig Elton Gallerys bilder börjar jag humma för mig själv och tänka, "jo men det här är ju något, det här gillar jag!". Det finns bilder för alla smaker och plånböcker så kila in på deras hemsida om du är lika hopplös på tavlor som jag!

Jo, om du har ett gäng foton lagrad på din hårddisk så kan du höra av dig till Elton Gallery, de söker nya bilder!

3 kommentarer:

Skatan sa...

Hej!

Ja det där med tavlor är ursvårt. Att det är en programförklaring av vem man är skriver jag under på med besked! Jag har ett ytterst fåtal tavlor hemma...jag har fallit för en konstnärinna från Höga Kusten som heter Kerstin Åkesdotter och som målar gamla ödehus...spännande, tycker i alla fall jag :)

Lycka till med dina tavlor!

/A

anna k. sa...

Skatan:

Hej på dig raring!

Eftersom jag är en nyfiken en så var jag ju tvungen att googla Kerstin Åkesdotter, och oj vilka tavlor! Hon har verkligen fångat Höga Kusten tycker jag - precis så där är det ju :D Jag förstår att du fastnat för dem för de gör en glad!

MissMagicGirl sa...

Mycket vackra bilder!
Den i mitten är nog min favorit ^_^

Jag skulle inte kunna bestämma mig för bara en tavla och sätta upp.
Mina väggar är fulla med massor av bilder ^.^