24.11.07

Varm jul

Det är något väldigt tilltalande med bilderna från Lexington. Kanske det är det faktum att jag är uppvuxen i Jämtland och sett mången sportstuga i mina dar? Det är något rustikt, tryggt och moderligt ombonat som jag tycker om. Jag kan nästan känna de blossande kinderna från en tur i backen och värmen från varm choklad och en het brasa! Mysigt värre helt enkelt och sånt gillar vi ju :) !

Trots min bortvaro från bloggen verkar många nya besökare hitta hit - något som är jättekul! Jag blev verkligen paff när Florence som driver Le 33 hörde av sig! Hon bloggar, så gissa om jag kommer att spana efter bilder från hennes underbara hem :)!?

Hi to you Florence! If I ever come to France, I will look you up! Until then, I will read your blog. Often!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott du har gjort det på bloggen! Likte banneren godt. :) kjempefine bilder i dette innlegget også.

Lilla Blanka sa...

Ja jag gillar också Lexington, o den stämning de alltid får fram i sina bilder. Dessa hade jag inte sett - läckra!
Kram, Mia

Mrs M sa...

Jag gillar också Lexingtons biler! Myspys :-)...
Kram och trevlig söndag!

anna k. sa...

Hulda: Tack, det var roligt att höra! ! Hoppas allt är bra med dig!

Lilla Blanka: Jo :) jag är också väldigt svag för Lexington!

Mimmi: Hoppas du får en myspysig söndag du med!

Anonym sa...

Jeg er også veldig fan av Lexington, a little to pricy for meg, men nyte kan jeg alltids.

www.nestorforlag.se sa...

Vilka underbara bilder, ha en trevlig kväll..

Amoroso sa...

Håller med dig, stämningen är fantastisk!