16.2.07

Fredag = fest!

Om jag skulle gå ut i kväll (gud förbjude :D) så skulle jag gärna sätta på mig de här underbara skorna från House Doctors serie Sequins! Modellen är tidlös - en kaxig flapper skulle inte tveka att gå ut i dem. Ni har sett dem förr men de tål att visas en gång till! Ska jag vara helt ärlig så är jag inte så tänd på "städrocken" men jag tycker om bilden, det är så härliga kontraster och färgerna behövs verkligen just nu! Med det lilla "modeinlägget" så önskar jag er alla en härlig helg!

12 kommentarer:

hulukvarn sa...

Hej Hej!!

Jag kan tänka mig de svarta... vilka fina förslag till dopet!!

Ha en fin helg!!

Anonym sa...

Om du köper skorna, tar jag mitt prickiga förkläde så går vi ut och dansar Flamenco!!
Trevlig helg!

Anonym sa...

Jeg vil ha de svarte skoene, de var jo råfine!!! God helg Anna

Anna sa...

Trevlig helg på dig med. Skorna var riktigt tjusiga.

Interiørhuset sa...

Dåps forslagene var jo kjempe flotte!! Ha en flott helg=)

W&W form sa...

Jätte fina skor, Vill ha!!!
Trevlig helg.

Theresa/Tette sa...

Hej igen
Nu var det ett tag sedan jag skrev en kommentar här, men jag är en flitig läsare och det är alltid lika roligt att besöka din blog!

Skorna - toppenmysiga! Såg så där härligt bekväma ut men samtidigt väldigt charmiga (snygga). Har du provat dom, hur känns dom ?

//Hälsn Tette

A sa...

Vilka schyssta partypjucks! De hade jag gärna gått ut i! :)

Anonym sa...

Oj vilka söta skor!

Jennyshemochharmoni sa...

Skorna var jättefina! lite lantliga också :)Gillar jag :)

Anonym sa...

Superfina skor! :)

anna k. sa...

Tjejer: Vad kul att ni gillade skorna!!!