2.11.06

Ljuvligt hemma

Jag ska ju inte sticka under stol med att det klappade lite extra i hjärtat när bloggen Ljuvligt Hemma utnämnde Cosas till veckans nätbutik! Eftersom Ljuvligt Hemma är en ny bekantskap för mig måste jag ju passa på att uppmana er till ett litet besök (speciellt när jag hittade ett inlägg om Ilva som har mycket kul i sitt sortiment)! På bloggen hittar du massor av fin inspiration, coola nätbutiker och skön inredning!

Tyvärr vet jag inte vad tjejen (okej nu är jag fördomsfull men jag misstänker att det är en käck dam) bakom bloggen heter, men läser du det här, måste jag bara säga; "You go girl"!

Uppdatering om panelhelvetet: Supertack för alla uppmuntrande kommentarer! Det känns lite trösterikt att det inte bara vi som genomgått renoveringshelvetet... Nya plugg är inköpta och skruvandet fungerade fint tills vi stötte på en massa, massa kablar som var gömda i betongen. Hmm, hur ska man göra nu då för man vill ju inte direkt bli grillad mitt i allt... Tur att det finns snälla svärföräldrar som ska komma på studiebesök och förhoppningsvis komma med massor av goda råd!!

8 kommentarer:

Vintage House sa...

Tycker om Ilva de har verkligen allt. Ska dit i mitten av november så då får det nog bli glaskupan..
Ha en härlig fredag..

Anonym sa...

Ja det er en fin blogg, og jeg tror også det er en jente, men kanskje ikke.....Flotte pressebilder dere hadde lagt ut, dette blir så spennende!! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Ilva har mycket fint, men de är inte så intresserade av att vi "hjälper dem" med marknadsföringen.Jag har mailat dem två gånger och bett om att få tillgång till pressbilder, men de svarar inte.. Det är för övrigt det enda företag som gjort så.
Vad skönt att ni får förstärkning i hallen:)
Trevlig helg gumman!

Anonym sa...

Jättekul att du uppmärksammar min blogg! Jag blev riktigt förvånad :) Jag kan ju passa på att avslöja att jag är en "käck dam" på 25 & mitt namn är Isa. Tack tack för dina fina ord! Trevlig helg!

Sara sa...

Vilka fina grejer, vill ha dem allihop! ;)

Anonym sa...

Ilva har massa fint, Cosas också! :) Kram och trevlig helg rara Anna!

Anonym sa...

jag längtar sååå till Cosas öppnar - jag är in dagligen och kikar.
wow vad roligt det ska bli

ha en trevlig helg

anna k. sa...

Snuffie: Lyllo dig som har nära till en Ilva butik!! Ha det gott du med!

Karna: Jo, visst måste det vara en tjej va?!

Anneli: Hmm, det visste jag inte att de är så snåla av sig. Ett misstag om du frågar mig :D Bloggvärlden är ju en maktfaktor att räkna med!

Isa: Ha, jag visste nog att det var en tjej som låg bakom bloggen!! Du, jag får be att tacka jag med!!

Sara: Jag å!

Anna: Du vet precis hur du ska göra för att smickra en flicka du! Puss på dig raring!!

Cia: Wow, jag är överväldigad!! Jag hoppas verkligen att du ska hitta något som du gillar! Tack för all support kära du!!