20.9.06

Ännu en gång

har jag händerna fulla och hinner inte riktigt med allt jag vill. Det kommer en liten förklaring till varför det är så mycket just nu lite längre fram (och nej, jag är inte "på tjocken" :) , men jag vill bara att ni ska veta att jag försöker blogga på så mycket det bara går - men om jag är frånvarande i kommentarerna så beror det på tidsbrist och inget annat!

Jag vill också passa på att gratta Anna till sina 10.000 besök! Kika in och säg hej vet jag! Besök också Caroline Zoob som bjuder på solblekta kulörer i massor - min favorit just nu!

Kram på er vänner!

6 kommentarer:

A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
A sa...

Åh tack kära du! :) Och tack för att du fick mig att börja blogga! :) Ta det piano, vi finns kvar här när det lugnat ner sig lite med det värdsliga. Nyfiken på vad det är för projekt du har på gång! Vilka underbara små mjölkkannor i pastell! Love them! :) Jättehärlig länk.

Vintage Wine sa...

Hoppas det är något roligt som upptar din tid & att allt är bra!
Kram

Anonym sa...

jag känner precis som du, ´men jag försöker inte ens blogga. det är mycket nu..... jag vill i alla fall läsa alla andras trevliga bloggar, det tar jag mig tid till.
jag vet inte vart min inspiration har tagit vägen men det är väl bara att vänta så kanske den infinner sig

anna k. sa...

Anna: Du, jag är glad att jag "tjatade"! Och jag lovar - jag återkommer med vad som upptar min värld just nu :)

Visst är mjölkkannorna ursöta! Ha begäret blev stort!

Vintage wine: Jo, det är jättespännande och jag lovar, allt är okej!

Cia: Jag sänder dig positiva tankar så du snart får tillbaka inspirationen! Men det är väl för mycket helt enkelt när du nu börjat jobba igen kanske?

Jag "väntar ut dig" - kram på dig vännen!

Anonym sa...

Oj, vad mycket fint det fanns hos Caroline Zoob!! Solblekta pasteller var verkligen namnet!!
Simma lugnt! :)