10.8.06

Varde fläkt!

Kom på att jag måste visa den här med, när jag ändå kör "batteridrivet"! Att åka omkring i en bil utan ac i två veckor är en urusel idé om man lider av värme som jag gör. Med rynkad näsa gick jag med att slänga ner en sån här asful fläkt i shoppingkorgen när vi var på Clas Ohlson. Men dear ladies; Det här är det absolut bästa köp jag NÅGONSIN gjort! När det dessutom visade sig att den hade nån slags ljusdiod som blinkade åt alla håller och kanter, var jag såld :) ! Det här go vänner, är total kärlek för 39 kronor!

Ja jag vet, jag är knäpp - men det bjuder jag på :D !

6 kommentarer:

A sa...

Hahha vad förvånad jag blev när jag möttes av åsynen av denna. Trodde först det var nån sorts alien som gick bananas i en bil! ;) Fläkt är ett måste denna sommaren! Kan du inte ha den stående på kontoret?

anna k. sa...

Anna: Ha, ha :D !! Nä, den här gör vare sig mer eller mindre tyvärr... Tro mig, jag har en GIGANTISK

anna k. sa...

...jag skrattade så gott att jag kom åt sändknappen...

bordsfläkt (skulle jag säga) två meter ifrån mitt skrivbord. Plus ytterligare en fläkt i taket.

Men icke - en svettfia med en hjärna av mos, det är jag det!

Anonym sa...

Mein Gott! Ni blev aldrig stoppade av polis eller så??

Anonym sa...

He,he må jo tenke praktisk av og til også! De lysene til hagen var ikke dumme, kunne trengt sånne i hagen, så jeg ikke tråkker på frosker i nattens mulm og mørke! God helg!

anna k. sa...

Anneli: Nein, tack och lov! Två dumma svenskar i en röd skuttig bil packade till tusen. Gissa om vi var nervösa inför tullen - hur ska de få ut allt om de vill kolla oss :) !!

Karna: Frosker, är det grodor? Frogs? Sött ord!