16.8.06

Moderna antikviteter i vitt


Om House Doctor står för det lekfulla, med sina underbara färger och former så är Villa Collection den något striktare kusinen från stan, som längtar hem till herrgården på landet. Villa Collection har ett antal serier i flera olika stilar och höstens färger är gräddigt vitt, bruna toner och kolsvart. Gemensamt för alla serier är att det är vackert och tidlöst, precis som "moderna antikviteter" ska vara!

/Anna

Kontakta den svenske återförsäljaren för mer detaljer om vart du kan hitta Villa Collections sortiment. Kolla även in hos Anna och Anneli som bloggat om House Doctor i dag! Bilden: Villa Collection.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt vitt var det:)
Rena ljusterapin! De här grejerna är säkert jättefina om de får sällskap med lite färg.

anna k. sa...

Anneli: Tänk dig sköna, fluffiga röda kuddar - en mysig pläd och sen är vi klappade och klara! Den svarta varianten av soffan, var faktiskt snyggare, men ska det vara vitt så ska det :) !

Anonym sa...

Just nu tänker jag mest på himmelsängar, kandelabrar och tinnar och torn....

anna k. sa...

Jag hoppas verkligen att du får en mysig bröllopsdag!!

Anonym sa...

Åhhh, må visst bygge nytt hus får å få plass til alt..he,he...

Mollys Hus sa...

Både House Doctor och Willa Collection har jättefina saker. HD har lite mer rustikt lantligt och WC:s ser lite lyxigare ut.

anna k. sa...

Karna: Den känslar har jag med - ofta... Men man får göra så gott man kan med sina 63 kvadrat!

Speja: Att ha allt vitt blir ju för mycket "tandläkarmottagning", men som bas och med mycket härliga, färgglada textilier blir det hemtrevligt och ombonat - och det vill man ju ha :)

Molly: Jag håller med dig! Jag blev så glad när jag såg alla fina lampor hos Villa C. ! Tycker att det är så svårt att få tag på tidlösa och snygga lampor! Brukar du handla av någon av firmorna?