28.8.06

Country by mail

Äntligen har det kommit en svensk e-butik som kan ge de danska och norska butikerna en god match om våra pengar! Contry by mail erbjuder mysiga inredningsprylar i engelsk och fransk lantstil! Maria som driver butiken vill att "..det ska vara en levande butik som det hela tiden händer något i så att man blir inspirerad och gärna vill komma tillbaka till."

Personligen är jag överlycklig, för äntligen kan jag få mitt flaskställ, och en chans att utöka min lilla samling av fransk vinglas! Och dessutom till en mycket rimlig fraktkostnad! Hoppas att även ni kan hitta något som ni tycker om hos Country by mail! Kolla in!

/Anna

Bilder: Country by mail

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du, den där duken med servetterna till skulle jag inte tacka nej till!
Jättefina!

anna k. sa...

Anneli: Då är vi två som säger jaaa!

Kathrine sa...

Så mye fint!:) Noen av de stettglassenr skulle jeg gjerne hatt ;)

Anonym sa...

Oppdaget den igår jeg også, må jo bare bestille meg noe derfra! Knaggrekken med en tavle til hver dag og bokstavene...

Anonym sa...

Vad roligt! Fina saker, mysig stil.

Anonym sa...

Säger bara ÄNTLIGEN!!

anna k. sa...

Flickor: Visst är det kul att det äntligen kommit en butik i lantlig stil!! Hennes målsättning är att succesivt öka sortimentet, så vi får förhoppningsvis mycket godbitar att se fram emot!!

Tone sa...

Åhh, enda mere å bruke penger på....;-)

Hulda sa...

Nydelige saker! Du finner alltid så mye fint.

Minna Mercke Schmidt sa...

Blogvärlden är fantastisk! Jag skulle säkert aldrig hittat denna butik om det inte vore för min portal till en vacker cybervärld (= lantliv i stan). Tack Anna för tipset!

vero sa...

Hej! Jag har också skrivit om Country by mail. Kolla in deras servetthållare i form av bestick! De är jättesöta och jag vill verkligen ha!! :)

Minne sa...

Jag håller med om att det är underbara saker och att bloggvärlden är toppen där man kan få så mycket bra tips och se så mycket fint. Glad att jag hittat hit! :)