16.6.06

Mjuka saker

I vår lilla familj så gillas mjuka saker MYCKET!

Speciellt maken är ju som bekant enormt svag för mjukisdjur. Jag är väl lite avvaktande, men hans passion börjar faktiskt smitta av sig lite på mitt svårflörtade mjukishjärta! De här gosedjuren skulle jag älska att få ge till småttingarna i bekantskapskretsen. De är hur söta som helst!

/Anna

Bilderna är från: Decorative Country Living. Anneli har lagt ut två saker som jag uppmanar er att titta lite extra på: My Donna och hon har dessutom hittat världens snyggaste gungstol!

7 kommentarer:

Hulda sa...

ja, det er mange søte kosedyr. De på bilde var nusselige, særlig kaninen. Ha ei trivelig helg!

anna k. sa...

Hulda:
Visst är kaninen bedårande?! Ha en skön helg du med Hulda!

Anonym sa...

Men, kolla in råttorna!!!:) Hur söta som helst. Du får köpa gungstolen Anna och sitta i den med ungarna och alla gosedjuren i knät:)

anna k. sa...

Ja, gungstolen ja... Undrar vad en sån kostar??

Linda Muhr sa...

Jag har sytt liknande gosedjur, kossor, grisar kaniner med kläder, men jag blev väldigt förtjust i apan!

anna k. sa...

Muhren:
Vad kul att du syr gosedjur!! Har du kanske några alster uppe på din blogg som man kan titta på?!

Linda Muhr sa...

Tyvärr inte ,tog tyvärr inga kort på dom, men nästa gång jag syr så ska jag göra det, funderar på att sy en så apa du visade det var bara för söt!

Förresten kanske jag kan hitta Pippidockan jag har sytt till min Madicken.....ska genast leta.