20.6.06

Jeezzzuuz!

Inte hade jag en aning om vilka vilda partydjur som smyger runt här!! Det är askul och eftersom jag är värdinnan har jag kommit fram till detta; jag bjuder på smarrig efterrätt och mat - allt enligt Jennys goda menyförslag! Anneli kom med den utmärkta idén att köra knytis så om jag fixar grejjer till min berömda busgrogg, tar ni andra med er mustascher, chips, öl och bra musik! Sen kan vi festa natten lång - bara vi låter bli högtrycken den här gången!!

/Partygeneralen

Cupcakes från übermatronan Martha Stewart. Cupcakes - me like!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Matchvila, jag har hjärtklappning!!
Du det här partyt, NÄR går det av stapeln egentligen? Så att man inte är inbokad på annat menar jag!

anna k. sa...

Jaaadu. Det börjar ju helt klart va en bra idé alltså! Men då får det nog bli nästa sommar om man ska samla ihop alla dessa goa människor :)!

Eller så kanske vi kan va hos dig nån helg här framöver :) (snäääällla!) ?!

Anonym sa...

Men snälla du....bloggfest darling!!
Anytime...anywhere....