14.6.06

Helt otroligt!

Den första april i år, lyckades jag lägga ut en liten räknare på bloggen. I dag spräckte vi "10.000 besöksvallen"! Vad som började med mina personliga funderingar har lett till att min värld har blivit roligare, trevligare och inte minst; så många nya vänner jag har fått!

Alla ni därute, ni vet vilka ni är och ni ska ha en stor, stor kram och ett jättetack, för det är precis så; ni förgyller min grå vardag!!

Kram!

Vad tycker ni om min badpojke då? Jag kunde inte motstå honom!!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis!

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Hey!! Jag lyfter på hatten!
Grattis gumman!! Om man inte kan simma, kan man hyra badpojken då?
/10 003

anna k. sa...

Anneli:
Bathboy for rent! Det kanske vore en affärsidé som heter duga :) ?!

Monica & Vicke:
Tack ska ni ha :)!

Nina sa...

Grattis! Hur har det gått med balkongen ? är den klar? Bilder?
Nyfiken...

anna k. sa...

Hejsan Loppan!
Tyvärr har ju balkongen blivit ett sorgebarn, men i helgen måste vi avsluta vårt lilla projekt!

Förhoppningsvis kan jag lägga ut lite bilder då! Kan man beställa soligt men lite svalt väder då tro?!

Anonym sa...

Grattis! Vad kul! Ja vissa av är ju helt beroende av din blogg nu...

Anonym sa...

Grattis! Din blogg är både mysig läsning och vackra bilder, fortsätt gärna så!

Anonym sa...

Grattis! Men det är ju vi som ska tacka för att du förgyller våra dagar! :) Då får man hålla tummarna för en sval helg då, eller? ;)

Anonym sa...

Grattis! Din blogg är verkligen beroendeframkallande! (Den första sidan jag tittar till när jag går ut på nätet) Måste sägas att din blogg är helt underbar. Kul att du uppdaterar ofta också för oss som älskar att surfa runt på olika bloggar ;)

Anonym sa...

Grattis! Det är alltid lika mysigt att surfa in på din sida, en fröjd för öga och själ.

anna k. sa...

Alla ni kära flickor:

Tack ska ni ha :)x 10!!! Ni är såna pussgurkor!

Anonym sa...

Då får man gratulera! Ja man blir ju helt enkelt blogg-beroende :) Din blogg ligger under mina favoriter och har dessutom hamnat högst upp, vilket gör att jag glider in här till som tätt. Alltid lika kul att komma in och kika i din fina och mysiga blogg!!

Anonym sa...

vill bara säga , detsamma, det är du som förgyller våra dagar, alltid något spännande på G.
personligt och inspirerande, det känns som om man känner varandra fast man aldrig träffats.
blogga på.......

Anonym sa...

Grattis!! vad roligt! work it work it:)

Hulda sa...

Grattis med så mange treff på bloggen din! ;)

Anonym sa...

Stort grattis på den stora dagen!

mikebike sa...

grattis. efter 10 000 rullar det på som fan!

badkillen alltså. damn om jag inte misstar mig så är han en av männen i bubbelposset på valhalla i gbg;)