20.4.06

Kanna - söt som socker

När man pratar om "trollen" så hittade jag de här jättesöta kannorna från den danska firman House Doctor. Jag faller som en fura för den enkla, vita kannan! När jag hittade en produktkatalog från House Doctor var jag salig - allt föll mig på läppen! Enkla, överdådiga, romantiska ting med och utan färg - allt är vackert!

Tyvärr har firman inga egna butiker utan förlitar sig på återföräljare, synd om ni frågar mig. En hel butik med de här varorna skulle slå, det är jag övertygade om! På deras hemsida kan ni hitta några av de återförsäljare som finns i Sverige.

Besök Husdoktorn ni med!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöta!!

Anonym sa...

Inte bara är man såld på burkar utan också på tillbringare! Stod länge och höll i en jätte fin keramikkanna på Hemslöjden här i Linköping, men besinnade mig... Vad ska jag ha alla kannor till?

Anonym sa...

jg fick en kanna från västergården
, när jag fyllde år förra året. en vit fin i keramik med tusenskönor runt överkanten, den har stått som prydnad i ett år nu men jag plockade fram den i påsk och serverade mjölk ur den det var mycket uppskattat av både familj och öga. I fortsättningen slipper den stå som prydnad, funderar på att köpa muggar till. du hittar den på http://www.vastergarden.se/

Snäckan sa...

Jag tycker du är söt som socker!

Anonym sa...

Hi! My cousin in Sweden give me a link to your blog and I have to say I love all stuff you got in pictures. I also tried to read a bit but my Swedish is so lousy :) If I had afford, and bigger flat, I definitely want to have those items in my home. Also buns and bunnies :)
Lovely weekend to you!I will visit your blog in the future for sure :)

anna k. sa...

Hej flickor!

Tack för alla fina kommentarer, speciellt du Snäckan (jag rodnar, faktiskt)!

Det är verkligen kul att se att det finns fler som också samma facination för t.ex. kannor, brödburkar och allt det kan vara!!!

Terja: Tank you so much for your nice comment about my blogg! I hope to hear more from you soon!!