26.3.06

Vakre Hjem og Interiør

Eftersom flickorna på Jeanne d´Arc Living, tipsar om den norska tidningen 'Vackre hjem & interiör' gav jag mig ut på ny tidningsjakt på Pressbyrån. I handen fick jag en jättetjock tidning med innehåll som gav mig rysningar!!

Här frossas det i vitt, franskt lantliv med nordisk känsla på hög nivå! Vackra och personliga hem från hela norden att inspireras av! Jag lusläste tacksamt reportaget om hur man patinerar möbler - mitt nästa projekt...

Gissa vem som slänger ut pengar på en prenumeration?!

Läs mer på: www.vakrehjem.com

Bild: Jeanne d´Arc Living

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, jag vill också! Vad kostar det? :) Prenumererar du på fler tidningar?

Kul med tips på inredningsbloggar, mer sånt! :D

anna k. sa...

Hejsan!

Priset på Vackre hjem... är 59:- hos Pressbyrån, värt varenda öre eftersom den är tjooooock!! Testa att gå in på Pressbyråns sida, där kan du leta efter tidningar där du bor!

Tidningar jag köper och prenumererar på är:

- Sköna hem
- Lantliv
- Drömhem och trädgård
- Elle interiör
- Bolig (en trevlig dansk tidning)
- Country Living

med mera, är en tidningsnarkoman!!

Magdalena Martin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.