16.3.06

Tidningar jag gillar

Läsa är livet och livet blir mycket roligare när man hittar trevliga tidningar! Några nyupptäckta favoriter är två engelska "country living" magasin med mysig inredening, tips på hur du odlar och tar hand om dina höns med mera. Trevliga helt enkelt!

Här kommer några favoriter:

- Country Homes & interiors - ny på min topplista
- Country Living - ny på min topplista
- Bolig Magasinet - en dansk tidning
- Sköna Hem
- Lantliv - ny och uppfräschad!!
- Drömhem och Trädgård
- Gods & Gårdar - läser alltid hos svärfar framför brasan = mysigt!
- Hem & Antik

Har du tips på bra tidningar? Hör gärna av dig! Jag är jämt på Pressbyrån och letar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så spännande är jag inte :) Men jag älskar din blogg. Har en stil hemma och en i sommarhuset i Orrbyn så din blogg är rena inredningsgodiset för min lantliga ådra :)

anna k. sa...

Jodå, det är du!! Du livar upp kvällarna/dagarna för massor av oss därute så hatten av för dig!!
Och ett jättetack för berömmet - det värmer!

Kram på dig!!

Anna

Snäckan sa...

Älskar också alla dessa inredningstidningar. Det börjar alltid klia i mina fingrar när jag inspireras av något vackert och vill göra NU! Håller med om att Husmusen sida är guld värd men även "livsfarlig" för mig som gillar att fixa och dona!

Hoppas helgen blir toppen!
Kram Åsa

anna k. sa...

Hejsan Snäckan!

Jag håller med dig om att det kliar i fingrarna att sätta igång när man ser bra idéer! Jag samlar mina tidingar på hög, öronmärker dem och sticker åt maken då och då; Vad tror du? Skulle inte pärlspont bli fint i köket?

Bra tidningar är guld värt!

Hoppas du får en skön helg med!!

/Anna